"har ni bullar?"

Doften av kanelbullar har intagit min lägenhet och nu sitter jag bara och väntar på att få äta en eller två. Ska bara låta dem svalna lite!
Åhh så gott!
Jag brukar vara grym på att baka kanelbullar, så skulle bli förvånad om idag var ett undantag...
Det är liksom något som jag faktiskt kan göra i köket.
När jag får min egna lägenhet med egen ugn i Mars. Då, DÅ ska det bakas kanelbullar. Det ska alltid finnas i frysen så att eventuella gäster ska kunna bjudas på egenbakade bullar!
Då kan Martin och Oscar få stå i dörren och säga
"Har du bullar"
Liksom de gjorde några gånger under Hjälmaredsåret. Fast frågan är om det inte var Anna som sa det flest gånger när hon härmade Oscar och Martins en gång? Vet inte riktigt. Haha
Nåja.
Alla kommer då vara välkomna på bullar! :)
För jag tycker om bullar och jag tycker om besök, Så om ni inte vill komma av någon annan anledning, så kan ni alltid komma för mina grymma bullar! Mhm!!
Nu ska jag äta och njuta!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mumma ;D

2012-01-12 @ 23:53:45
URL: http://sara-bjorklund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0