Fritid

När jag idag hade en ledig dag. En helt ledig dag, ingen skola, inget spex, inget inbokat alls. Så tänkte jag att denna dagen ska jag verkligen inte göra någonting på. Och det har jag inte gjort heller. Spenderat dagen framför datorn och Ugly Betty kollande. Fixat mat och gått i myskläder. Och oj vad jag varit ledig.

Imorgon: spexsmink, spexrep och full rulle.
Onsdag: skola och fika med Emma,
Torsdag: skola o spexrep
Fredag: vet jag faktiskt inte. Kan jag vara ledig en dag till? (lär väl träffa folk hoppas jag)
Lördag: spexrep
Söndag: Spexrep
Måndag: Ledig
Tisdag: Skola & Spexrep
Onsdag: Spexrep
Torsdag: Skola & Genrep
Fredag: URPREMIÄR
Lördag: GALAPREMIÄR

Därför tycker jag att jag får vara helt ledig idag och bara ta det lugnt. Det har jag gjort mig förtjänt av, minsann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0