#%&!¤¤%"!&/#!

Jaa... ungefär så har jag lust att säga idag
Snö är bara skit
Framförallt om man är lite beroende av kollektivtrafiken och snön gör att bussen inte kan stanna på vägen. Seriöst. Från Bellevue till rymdtorget, där e typ 12 hållplatser som inte blir trafikerade. varav min då är en av dem. spårvagnarna går, så jag skulle kunna ta mig in till stan. Men sen ska jag hem. och då vill jag inte ta spårvagnarna. För jag vill inte gå genom skogen i mörker ensam. Det är där problemet ligger liksom. Eventuellt tar jag en taxi ikväll. för det e ju så billigt. Men ja. det kanske blir min lösning på problemet.
Får fundera på saken helt enkelt
Åhh..
jaa..
jag är bitter
otroligt bitter
Blä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0