En kväll med Ugly Betty

Sedär, det fick bli ett tredje inlägg för idag. Vem hade kunnat ana.
Tänk så skönt när tentan var inlämnad. Då fick jag en hel kväll för mig själv i lugn och ro.
Den kvällen spenderades tillsammans med Betty Suarez.
Första säsongen av Ugly Betty. Lika bra varje gång. über töntig serie, men ack så genial!
och det blir liksom bara bättre och bättre hela tiden. Vill ha hela serien. saknar säsong tre och fyra. De ska införsaffas någon gång! Det vill jag lova!
Imorgon börjar nästa kurs.
Ingen rast och ingen ro.
Nu är det fullt ös som gäller
Heja heja!
Godnatt!
(ofta jag kommer somna nu... )

Kommentarer
Postat av: Ylva

blundar när Ugly betty omtalas

"Jag ska plugga, jag ska plugga, jag ska plugga. Jag ska inte ladda ner Betty, inte ladda ner, inte ladda ner."

2012-01-19 @ 19:35:24
URL: http://ylva-andersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0