Glenn - ett skruvat inlägg från 80-talet

Hemma efter en helt fantastisk helg!
Jag lämnade mitt hem i fredags klockan 15 och återkom idag vid 15.
I fredags hade vi urpremiär! Det gick kalasbra! Shit så roligt det är att spela inför publik! Sån total glädje! Publiken var inte så stor. Men ändock var den där och den fick energi från oss! Så himla roligt!
Efter föreställning var det premiärsittning som var kalasmysig. Första gången jag hade på mig spexuniform. Fick medalj och allt. Så nu är jag spexare på riktigt! :)
Sen övernattade jag hemma hos Irene! galet mysigt!
Igår var det Galaföreställning.
Publiken klädda i galaklädsel och många många fler i publiken. 99 förbeställda biljetter + fler! Det var även en hel del folk som jag kände där
Typ Ylva, Anna, Emma, Karro, Lovisa, Klara och Martin. Även mina hyresvärdar! Jättekul med folk man känner i  publiken. även om det gjorde mig mycket mer nervös! Och det blev nån anspänning som släppte för helt plötsligt kände jag hur jag satt och grät. SAY WHAT? Aldrig gråtit av nervositet tidigare. Men när det var över så försvann också magknipet och allt det dära. så det var nog bra!
Spelningen gick kalasbra! Älskar att improvisera ihop omtag och se vad som händer! Fantastiskt!
Efter spelningen drog vi ut några stycken och tog oss en öl eller två eller tre. Otroligt trevligt!
Vilka människor altså. Vi snackade om spexet, livet, omtag allt möjligt! Blev gladare och gladare. Sjöng funky chicken på spårvagnen sen följde jag med Sabina hem och övernattade där.
Åhh.
Vilken helg! Tack kära ni
TACK!
















visst e de vackra hela högen! Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0