Telefonsamtal

Tentan käns inte längre fullt så avlägsen som den gjorde igår.
Det finns svar på 4 av 5 frågor. Dock bara en fråga som har ett komplett svar. De övriga behöver fyllas ut med ungefär en halv A-4 var. Men som sagt. Måle käns som om det är inom räckhåll. Jag kommer i alla fall ha något att lämna in. Det käns ju bra

Kvällen har i övrigt bestått av ett långt och härligt telefonsamtal med Jonas. 1½ timme långt samtal. Det var längesedan jag pratade så länge med någon över telefon. Men ack så behövligt det var. Vi har inte pratat med varandra sedan runt nyår. Bara några enstaka sms men inget annat. Det fick mig att tänka på annat än tentan för en stund, vilket jag också behövde. Och att få be tillsammans över telefon var något jag inte kan påminna mig gjort tidigare. Han e rätt bra den där Jonas.

Imorgon är det föreläsning (mitt i hemtentavecka - jag vet - katastrof) Så därför borde jag gå och sova nu. ska upp om några timmar igen.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0