Pallar inte mer

Tänk som livet kan förändras fort.
Igår älskade jag det. Igår var livet ett pradis.

Idag sitter jag och gråter.
Gråter över att tentan som ska bestå av minst 6 A-4sidor just nu består av en halv.
Gråter över att jag inte vet vad mer jag ska skriva. Över att jag just nu känner mig dum i huvudet (även om jag vet att alla andra bara kommer säga till mig att "du kan mer än du tror", "kämpa på, du kommer klara det")
Men vad spelar det för roll om alla andra tror det men inte jag...
Det e ju jag som ska skriva tentan.
Och just nu tror jag inte på mig själv
Mina vänner e fortfarande helt underbara.
Men tentan suger så himla hårt. Det e inte kul att plugga längre.
Jag vill inte mer. Men jag måste vara student för att få flytta till studentlägenhet
Så det e väl lika bra att lida sig igenom den här terminen.
Historia är inte så kul längre...
skola är inte kul längre
vad ska man med kunskap till när man ändå vill jobba med nått kreativt?

ungefär där är jag rent mentalt just nu...
Och tårarna envisas med att fortsätta komma...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh Eset! Förstår känslan, trots att skolan nu känns extremt avlägsen för mig (:o). Men jag har ju ändå gott döds-pluggar-natur. Tänk på att efter regn kommer solsken, att vid regnbågens slut finns det en skatt och att när "the båtten" känns nådd så blir det bara bättre. Du klarar den här dagen! Kärlek från Friden

2012-02-14 @ 12:56:21
URL: http://fridaalakorpi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0