Livet är ett paradis!

Det finns saker som väger upp.
Saker som bara förgyller vardagen och livet.
Då spelar det ingen roll att man har en hemtenta som suger ut all energi ur en, eller att man är lite stressad för att man har så mycket att göra.
När man i all den röran får lov att spendera helgen med sin syster, göra det man älskar och stå på scen, veta om att man har 10 vänner från hjälmared i publiken, sitta hemma hos Isabel - äta kakor och prata om ensamblens framtid, att helt enkelt vara omgiven av människor som man tycker om och att få syselsätta sig med det man tycker om.
Då mår man bra... Då mår jag bra.
Då kan tentan få finnas där och jag njuter av livet ändå.
Jag kanske är bortskämd. Men shit vilka fantastiska människor jag har i mitt liv!
Mina vänner - TA ÅT ER! Det här handlar om er!!!
Tack för att ni finns i mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0