Fantastiska 23 februari!

Det föddes en prinsessa idag.
Jag sökta skådespelarutbildningen idag
Kul för royalisten som bor innom mig.
Stillsamt för skådespelaren som bor innom mig.
Jag gick inte vidare till andra provet.
MEN!
Jag är jättenöjd ändå och tyckte att det var jättekul!
Var inte nervös, såg bara fram emot det. De fyra minutrarna man har framförd juryn tyckte jag att jag använde på allra bästa sätt. Det var inte mitt år i år bara.
inte mer med det.
Och vi har fått en ny prinsessa! hur roligt är inte det liksom!
:)

Dessutom skiner solen, snön är borta och Joelle har bokat biljetter till Göteborg.
23 Februari 2012 håller måttet vill jag lova! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0