effektiv dag

Hämtade åter min mobil idag. Bjöds då ¨på frukostte och skratt i Elin och Julias lägenhet.
Begav mig sedan hem för lite plugg innan jag åter var i stan för att ta tåget till Aspen (lerum) och med ett gäng Hjälmaredare (från två olika årgångar) för att titta på Rättvis. Vädligt vackert. Och väldigt trevligt att få lära känna varandra ännu mer över årskurserna.
Tillbaka i Göteborg så insåg jag att klockan inte var så mycket, utan jag hann med lite spexhäng också. Så det blev så. Kastades rakt in i en improvisationsövning.
Annars fick jag inte göra så mycket, vilket var skönt. Sen stack vi till Kellys och tog en öl och chillade. Fint att få träffa dem ändå. Då slapp jag få allt för svåra abstinensbesvär i avsaknaden av dem. Tack för det. Tack!

Och att se Rättvis är alltid en fröjd!
Alltid
RättVis är en kalasbra kabaret!
Min lilla skötebarn. Jag kommer alltid att ha en stor kärlek till rättvis!
Tack kära ni!
tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0