Själ och kropp ska tränas upp

Simmade idag igen.
34 längder blev det. var av i alla fall 10 var crawl, och 12 i högt tempo utan vila. Alexandra gav mig tips på hur jag ska simma för att förbränna mest. Shit vad det är nice att simma. Älskar det.

Sen fredrikdalsteatern. Min drömscen. Någon gång i livet vill jag stå på den och agera. Tänk att få jobba där en hel sommar. Det skulle vara livet det! Det skulle vara glädje!

Imorgon kör jag upp till Göteborg för att träffa och umgås med Jonas i två dagar. Trevligt, mycket trevligt. Förutom den lilla detaljen att han tvingar in mig på Liseberg. Sorry Jonas, jag har försökt att tagga till. Men det enda den enda känslan jag verkar tagga igång är ångesten. Jag tycker verkligen ILLA om sånt. tror där är typ tre attraktioner som jag klarar av att åka som inte är riktade till barn. Inga uppskjut och fria fall, inga berg&dalbanor med 70grades fall, inget som gungar och snurrar samtdigt. Det handlar både om illamående och total skräck.
Du kan jämnföra det hur mycket du vill med charlie sången, men detta är mycket värre, detta blir aldrig en rolig grej. Detta blir bara ångest. på hög nivå. Jag har bott i Göteborg i ett år utan att en enda gång besöka Lisberg. Detta av en anledning. Jag tycker inte det är roligt. Jag hoppas vi kan umgås mer samlat efter den (dessutom) grymt dyra och läskiga sysselsättningen.
Prata, och bara vara. Det som vi gör bäst.
Det hoppas jag på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0