Livet i udda bilder

sjukt irriterad Angry Birds spelare här.
Är helt enkelt dålig på Angry Birds. När det inte går bra blir jag irriterad och vet inte vad jag ska göra. Bitterheten tar över.
så istället gör jag något annat.
bilder!
 
Inte för att jag har så många nya och roliga. men ändå
 
Pappa och Robin gjorde klart det sista på kaninburen

Efter en heldag på Liseberg så ser man ut ungefär såhär...Följande bilder kan kräva en förklaring:
Elin och jag äger sedan länge en massa leksaksdjur som ändå är ganska trovärdiga. Det har genom åren blivit en ganska ordentlig samling. Dessa har nu legat i en låda. En dag kände vi båda bara en stor längtan efter dessa djur. Så vi letade fram dem. Men själva proceduren med att leka med dem kändes inte så aktuell. Däremot kunde man ju fotografera dem!!! Så detta är lite av vad vi gjorde en eftermiddag:


Ja, alltså Totti var inte en del i projektet. Han blundade mest åt vår tillbakagång till barndommen...
Dagens bild enligt mig!!
Lejonens kött består av äpple och krossade smultron! :)



Och igår var det viktig fotbollsmatch. HIF-Celtic. Grymt bra match och HIF var det bättre laget, förutom att de inte kunde göra mål, men det kunde Celtic och matchen slutade 0-2. Vi vänder det i scottland sen bara! ingenting är omöjligt!
 
 
Så har lite av mitt liv sett ut den senaste tiden.
Imorgon fyller jag 23 år! (eller idag blir det ju eftersom klockan är över tolv.
Och nu är det bara två dagar tills jag får träffa honom igen. Lycka Lycka Lycka!

Kommentarer
Postat av: Friden

NÄMEN! vilka dö-läckra djurbilder soffan. shit vad "köttet" ser äkta ut förresten! :D

2012-08-25 @ 02:50:34
URL: http://fridaalakorpi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0