En halv prommenad

En dag med ett besök på Erikshjälpen. köpte hylla för 45kr. kanske inte världen supsersnyggaste, men dock fungerande som nattduksbord för en tid framöver. Kan hända att det försvinner i framtiden, ja, men jag behöver verkligen något att ställa en lampa på, så att jag kan läsa på kvällarna!
 
Sen prommenerades det med Peppe. Vi skulle göra vår årliga runda Helsingborg c - Sofiero - Helsingborg c. En sträcka som ligger på lite drygt 11Km. Men idag blev rundan kortare. Kom bara till Sofiero, sen tog vi bussen hem. Anledning: peppe blev hungrig. Så hungrig att han inte kunde fortsätta. Bestämde att vi ska göra om det på måndag. För det måste göras. Det hör till. Och dessutom så har man världens tillfälle att prata och sånt då! Och det gillar vi! :)
 
Annars har det varit mycket OS. och det är ett bra OS. Jag är glad!
Nu ska jag fortsätta ta det lugnt
Imorgon far jag och far (haha) upp till Götet för att leverera lite möbler till lägenheten. Käns gött at börja få upp lite grejs. nu ska det bara till lite textilier, sen så! :)
 
bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0