23

idag blev jag 23 år. Det känns som så gammalt och säga att man är 23. lite vuxet. lite stort. och riktigt så känner jag väl mig inte direkt.

men men.

Dagen har varit fin Sång och presenter på sängen i morse av familj (+hunden som tror att det är han som ska stå i centrum)
"Flytta tillbaka" till mitt gamla rum. Eller snarare, min säng och det jag har kvar i Helsingborg fick flytta tillbaka till mitt gamla rum.
Sen ridning Fick först följa med Elin ut på en tur med islandshästar. Sen kom mor och far också. Hela familjen till häst - samtidigt! Fantastisk födelsedagspresent. Det hade jag väntat på länge! Alla töltade (även pappa torts att han först påstod att han inte ville) Och jag fick testa på flygande pass!!! Det va coolt! (Ni som undrar vad tusan jag pratar om får helt enkelt googla tölt och flygande pass)
Väl hemma så ser jag att det står blommor mot dörren. Går och hämtar dem och tittar på dem. En ros från Markus som han skickat med blombud!! Så fint! Blev så glad! Markus, du e typ bäst! :)

Nu ska jag sova. Om typ 40 timmar är Markus här! Hihi!! Så roligt det ska bli!

Jag e glad!
Tack för allt ni gör för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0