på tripp i Partille

Två veckors sommarjobb är fixat!
åkte idag till Partille och pratade med min blivande chef. Trevlig kille.
Ska vara huvudledare på ett dagläger för barn. Organisera, delegera, planera och ansvara! Jag tror stenhårt på detta!
Kommer bli timanställd fritidsledare! Det är alltid något!
Bättre än ingenting i alla fall!
Så nu är Juni avklarat. ska jag bara hitta sysselsättning resten av sommaren.
Någon som har något jobb som ligger på lur får gärna säga till mig. I nödfall kan jag höra med kyrkan hemma.. men jag vill ha mer än två förmiddagar i veckan.

sen satt jag i Ylvas säng tillsammans med henne och Anna. Det ballades ur lite, men så ska det väl vara antar jag! :)

Livet e gött, världen e stor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0