Uppsatsångest....

Ångesten var på topp i skolan idag.
Maria vet inte vad hon håller på med
Jannike vet inte vad hon håller på med
Markus tycker inte om uppsatsen
Christoffer var bara där och sa hej (även om han nog var den som fick mest gjort idag)
Aron dök aldrig ens upp
Jag blev tillfälligt kär i Carl Felding som skickat sin uppsats från 89 + en massa material till min uppsats, sen fick jag ångest igen.
Anna jobbade på...

Sen åkte jag hem och tvättade.
10.00-18.30... jag producerade mindre än en sida idag.
Imorgon blir det heldag.
Tack och lov så ska jag luncha med Anna imorgon. Det kommer sitta fint.
och jag menar, nog har jag ljusglimtar i livet. jag har väldigt fina stunder i livet också, och människorna som nämndes ovan är ju helt fantastiska!
Så inte lider jag...
Det e bara uppsatsen som är jobbig!
Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0