till minne av Titanic

Uppsatsångest... Buäää....
behöver inte ens säga mer om det.... det suger så hårt

Sen till Sabinas avslutning med improkursen. En rolig föreställning. Bra jobbat Sabina!
Sen snabbt iväg till vår egna reptid. Med gruppen Teaterapparaten (som vi numer heter)
Sen iväg till Bion för att beskåda Titanics undergång på 3D film.
och då vill jag säga - KÄRE VÄRLD vad jag grät...
från scenen när pappan säger till sina barn att de bara är hejdå för en kort stund, att han ska sätta sig i båter för pappor, från den scenen fram till slutet så öppnade någon en kran och tårarna slutade inte. Fick kämpa för att inte sitta och hulka. Ojoj, det är liksom inte som om jag aldrig sett den förr, och inte vet hur den slutar. Men jag grät. ojojoj...
Tackar så hjärligt för denna stunden Kristina, Irene och Dannie! Bio med er är en fröjd!

Vi satt alla och höll handen i scenen när Rose och Jack kliver upp på relingen och "flyger". Det var så fina Glenn minnen liksom.
Vi satt alla på vår eget födelseår.
Kristina på plats 90
jag på 89
Irene på 88
och Dannie på 87.
Lite spexigt ju! :)

Nu ska jag sova. om jag ska lyckas knopa ihop 2 sidor imorgon så behöver jag energi!
God natt


100 år sedan Titanic sjönk...
1912 - 04 - 15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0