spontan-öl

Sista föreläsningen om skiftena i Sverige. Sen fick vi hemtentan... som såg galet lätt ut, och den är säkert galet lätt också. har inte påbörjat den än. vi har i vilket fall 9 dagar på oss att skriva 2 A4... borde väl gå...!!
Åt lunch länge i skolan med Maria, Anna och Markus. Två "nya" människor som man börjat snacka med. himlars trevliga i alla fall. Vi satt och undrade vart dagen skulle ta oss.
Maria ville börja skriva Tenta.
Markus skulle ut till Hisingen men ville verkligen inte... (Det är som att lämna Göteborg)
Anna var väl mest i planerna att åka hem...
Jag visste bara att jag inte ville skriva tenta, inte skulle till hisingen och med största sannolikhet skulle jag hem. Slängde då ur mig lite smått på skämt om att jag var sugen på öl....
Det hände inte så mycket på kanske 20 minuter mer än att vi satt och snackade... men min skämtidé hade satt sig hos de andra. Så helt plötsligt rör vi oss mot Vasastan och cheers...
Så jo, där satt vi klockan 15:00 en måndagseftermiddag och tog vars två öl...
högst spontant
och högst trevligt.
Kommer inte bli så mycket häng nu i och med uppsatsskrivandet då man sitter ensam i sin vrå och skriver och söker källor.
så fint att man fick ses lite i alla fall!
Nu tänkte jag nog sova
Utifall någon är intresserad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0