Lite bilder kanske skulle sitta fint

Jag utlovade ju lite bilder från livet de senaste dagarna. Kameran har faktiskt varit med en del!
(Sen kanske kvalitén på dem inte alltid är den bästa)



Fredag kväll på the Queen med bland annat Maria och Aron

Kvällen spårade en aning om man säger så...
haha...
Vad Maria och Christoffer gör har jag faktiskt ingen aning om....




I söndags var fyra grymt snygga brudar och såg Titanic 3D.
Kristina, Irene och Dannie, shit vad jag gillar er!!



Cafékväll på Hjälmared. Elin visade hur stark(?) hon var genom att bära på Martin

Jag och vapendragaren Frida.

Fina människor på fin plats. Det var så himla härligt att liksom vara tillbaka där med er! :)


Där är mitt liv lite i bilder.
Nu är jag i Helsingborg, imorgon blir det stadsarkivet för hela slanten. + att jag hittat en film från invigningen av Magnus Stenbock-statyn från 1901. Det e lite coolt faktiskt!


Kommentarer
Postat av: frillan

haha fan vad jag ser skelande ut ;)

2012-04-19 @ 23:59:24
URL: http://fridaalakorpi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0