fredagen den 13'e

Plugga i skolan - börja med uppsatsen... det gick väl sådär med det. Svårt att komma igång liksom.
Sen träffade jag Clara. Fantastiska Clara som jag träffar alldeles för sällan. Vi har försökt hitta en tid som vi båda kan i ungefär ett halvår. Idag var den tiden. Besökte hennes hem och drack te, åt kakor och bullar och pratade om livet och hade allmänt trevligt! Åh vad jag tycker om henne!
drog sen till The Queen för att dricka öl med lite folk från skolan.
Där satt Maria, Aron, Martin, Daniel, CHRISTOFFER (nöjd nu mister) och Markus. En väldigt trevlig kväll som tog lite oväntade men trevliga vändningar! Men inte klagar jag inte :)

Nu ska jag försöka sova och se vad morgondagen egentligen bjuder på....
ser fram emot det med lite skräckblandad förtjusning.... 

Men att det här skulle vara en otursdag, det ser jag verkligen inte....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0