Fantastiska vänner

Det där med att plugga hemma, det är inte så effektivt ändå.
framförallt med tanke på att jag aldrig får något gjort.
har inte ens öppnat dokumentet...
så nä... plugga hemma är inget jag kommer satsa på att göra.

istället fikade jag på stan med Emma. Mycket trevligt. Lite halvt spontant bestämt liksom. Verkligen uppskattat.
Sen åkte jag direkt från stan och Emma ut till Hisingen för godis/chips/filmkväll tillsammans med Irene! Även det lite spontant och ytterst trevligt! såg water for elephants + en film som Irene spelar i. (inte en officiel spelfilm - utan ett examensarbete) Väldigt trevligt! lite kortspel och mycket MYCKET godis. Mår lite illa nu...

phu...
magen är uppsvullen liksom... jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0