Bilder från en fredag i Helsingborg

Träffade som sagt Joelle i fredags, och jag kom faktiskt ihåg att använda kameran då!!


Det roliga med den här bilden, är att båda är mina. Problemet med att fika på Ebbas är att där är så många goda och spännande kakor. kunde inte bestämma mig, så jag köpte båda. Joelle gjorde likadant...

Såhär galna började vi och var grymt stolta över vårt besut att vi minsann fick lov att äta så mycket. när vi ätit hälften av båda kakorna var vi inte lika stolta längre... vi var då uppsvällda och grymt mätta... fortsatte mest äta för att det inte skulle vara synd om kakorna...


Sen bjöd Helsingborg på en fin solnedgång som vi försökte fånga på bild...


Chocho i motljus.
vi konstaterade båda två att Helsingborg är en vacker stad och att vi båda känner oss lite hemma kära. Jag kan mycket väl tänka mig flytta tillbaka dit när jag känner mig redo. Helsingborg är en bra stad, så enkelt är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0