1'a April

Gudstjänst i gamla hederliga S:t Olof idag. Björn predikade. Pratade med Karin på kyrkfikat om göteborg, jobb, Kyrkan, tro, kristna människor och annat.
Åt mat med mor och far. Sen begav jag mig tillbaka till götet.
Tog det lugnt hela kvällen. Kroppen sa när jag kom till skåne och tog det lugnt att jag visst haft en förkylning i kroppen som ville bryta ut. Så ikväll har jag känt mig febrig, haft halsont och lite seg. Hängt mest i sängen i kväll faktiskt.
Imorgon är sista föreläsningen på detta momentet. Sen börjar uppsatsskrivandet på riktigt. Kan bli lite mer häng i skåne i början då eftersom jag planerar att halvt om halvt bosätta mig på Helsingborgs Stadsarkiv för att kräva fram saker om Magnus Stenbockstatyn.
Så kan det gå.
God natt kära vänner

Ska försöka få upp lite bilder från helgen också! :)

Glömde dessutom helt bort att det var första april idag. Luras? Jag? nej nej... blev jag lurad, möjligen men inte så jag ännu har märkt det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0