snörvel

Om jag säger feber och plugg.. vad säger ni då?
njaa...
kanske inte världens bästa kombo...
HELT RÄTT SVARAT...
men jag valde att plugga ändå. Elli och Christoffer försökte få igång mig, och jag vaknade till ordentligt när jag fick blåsa såpbubblor på balkongen.
Sen blev det mat med Elina som har kommit ner från norr, det blev även Kamratmötes-spex-planering med Elina och frida.
Och nu sitter jag på sängen och har djupa samtal med Peppe... mitt te har kallnat för längesedan, min näsa rinner konstant och Maja Gullstarnd jazzar loss som bakrund...
Jag inser att jag inte kommer åka till Helsingborg förän den 21 oktober... och inser att det är ganska långt fram i framtiden ändå. Men kanske värt det.
Trivs ju ändå här.
Så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0