Spex!

Var inte alls så effektiv som jag skulle vilja ha varit idag.
hade föreläsning vid 14.00, men tänkte att jag skulle i alla fall gå upp vid 9 och plugga.
HA!
11 vaknade jag.
Antar att jag behövde sova, för det var utan avbrott (om man bortser från väckarklockan som ringde var 5'e minut mellan 9 och 10)
Sen satt jag mest och letade biljetter till HIF
utan resultat än så länge.
Åkte till skolan, lyssnade på föreläsning om den medeltida staden.
Gick igenom anteckningar med Elli, blev kanske något klokare.
Sen satt vi mest och snackade i en timme innan jag behövde gå för att gå på möte med Filosof spexet. Påvägen mötte jag Oscar som var på väg till sin kvällskurs. Trevligt.
Sen va jag på infomöte om Filosofspexet. Anmält mig till audition för uppsättningen som kommer igång snart. Fikade lite och snackade lite. Trevligt var vad det var. Där kommer jag trivas. Grymt nice folk måste jag säga!
Och nu när jag varit hemma har jag kollat på Svt Play.
Imorgon måste jag plugga!
Annars blir jag vansinig på mig själv...
Eller som jag skulle sagt i en monolog för ungefär 2 år sedan...

ÅHHH, JAG BLIR SÅ VANSINNIGT IRRITERAD (Ur Monologen - Förlåt att jag e svensk)

Så, nu ska det bli till att sova!
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0