SM-GULD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Med tre matcher kvar är det ändå klart att iår tar HIF hem det Alsvenska guldet! Det är färdigt! VI är bäst!

Jag och Petter och Albin (Petters bror) Var och såg GAIS matchen. Och det var så fint. Så bra! 3-1! Så rätt!
Sen höll jag på MFF... Och MFF räddar oss och genom oavgjort så vinner vi allsvenskan! Så fint!
Så himla bra! Jag är så glad! SÅ GLAD!

Hängde med pojkarna hela dagen. Först tre på Gudstjänst, de tre som inte ville se fotboll och som inte ville se HIF ta hem guldet, Nej, de behövde köpa jackor först... hmpf...
Sen va de då Petter och Albin, och det blev även mat hemma hos Petter. Innan vi drog hem till de svikande pojkarna och chillade, spelade Yatzy och bara umgicks. Trevlig dag!

BTW...
Sa jag attt HIF VANN SM-GULD!!!!!


Imorgon blir det vackra färger på halsduken i skolan vill jag lova!
SM-GULD! Shalalala!

"Kom så målar vi stan, röd och blå
hoppa upp på min cykel som när vi va små
Det e kärlek ikväll syster och bror
Det e bultande hjärtan och slitna skor
och när strålkastaren slocknat
ska vi gå, gå gå
På gator röda och blå!

Glöm aldrig bort var du kommer ifrån
Glöm aldrig bort all glädje
och all sorg, sorg, sorg
Glöm aldrig rött och blått
Och HELSINGBORG!!!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0