om plugg

Att gå upp innan klockan 7 gör inte mig till människa.
har man sen föreläsning klockan 8 om kristnandet av norden så gäller det att hänga med.
Tog mig 15 in i föreläsningen innan jag förstod vad hon pratade om. Men sen hängde jag ändå med ganska bra.
Sen har jag pluggat... Lånade Jannikes ena bok och läste i den. Läste kompendtium. Skrev rent dagens anteckningar. Disskuterade föreläsningen med Elli. Kompeterade varandras anteckningar. Satt på biblioteket och läste en stund.
Därför kände jag att det var inte mer än rätt att jag åkte till Buråskyrkan och gick på veckomässa vid 5. Nån måtta får det ju vara. Sen blev det snabbfika med Anna då min buss körde ifrån mig. Illa.
Nåväl. väl hemma och har inte öppnat nått plugg alls. Inte förän imorgon nu.
Imorgon - serminarium om människan och mirakler. ska tydligen handla om källkritik. spännande.
Nej, eftersom jag varit vaken sedan 06.40 tänker jag sova nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0