Matlagning är inte min grej, jag säger bara det...

Ännu en dag av förkylning.
En dag då man (jag) ligger hemma under täcket halva dagen, sedan tar sig upp och går till ica med stora måltidsplaner, tillagar den och inser att laxpasta inte är min grej att tillaga... jaja.. då vet jag det.
Nu blir det Jen'n'Berrys till en film (som jag ännu inte har bestämt)
Imorgon är det Hjälmared som gäller.
Det är kamratmöte som gäller
Det är fina återseenden som gäller!
Det gillar vi!
Glad e jag! Så vet ni det!
Så nu blire uppehåll på bloggen tills söndagkväll skulle jag tro!
Och då skare bli bilder ska ni se!
För i helgen ska min fina Nikon D70 vakna till liv efter ett allt för långt tag av sovande!
Live well!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0