Låt mig se... SNÄLLA!

Så märkligt.
Att jag ska sitta här och känna oro inför 23 oktober. Dagen då HIF ska vinna SM-guld.
Men jag är orolig att jag kommer missa kalaset. Orolig att jag inte får någon biljett. För just nu så har jag ingen, och det är helt utsålt. Helt slut.
Nu sitter jag och kollar på blocket var 20'e minut för att se om där finns biljetter.
Idag slog Djurgården AIK. Det hjälper oss bara mer mot guldet.
Nu gäller det att vi slår Elfsborg! Sen är det nästan fixat. Åh, jag är så lycklig. men lyckan försvinner i sorg om jag inte får se det live. Så snälla snälla snälla. Be för mig. Be så att jag kan få tag på biljetter. Jag önskar inte mycket mer. Inte mycket mer.
Jag såg HIF vinna 1999 i Göteborg (10 år gammal)
Jag vill se HIF vinna 2011 i Helsingborg (22 år gammal)
Får i alla fall gå och se dem mot Gais... Åh, jag vill se HIF.

Vi e påväg - mot ett SM-guld, vi e på väg

Från Åhus till skanör, och upp till Helsingör, det här e HIF-land, det här e HIF-land

När jag va ung och sakna vett jag fråga vem e nummer ett
Min far han sa att alla vet, vi höljer skånes stolthet
VI E HIF. VI E HIF

Lycka det kommer vara på Olympia den kvällen. ren underbar lycka! Vill vill vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0