Kidnappning!

Igår blev jag kidnappad
Jag klädde upp mig i klänning, fixade smink, hår och klackskor.
Träffade Anna i stan. Där satte hon på mig en ögonbindel och tar iväg mig på en liten promenad. Sen ska jag sätta mig i en bil. vart tusan skulle hon ta mig. Efter en stund stannar bilen och Anna hjälper mig ut. Sen ställer hon upp mig och ber mig gissa vart jag är någonstanns.vad ska jag svara? Känner fortfarande inte till Göteborg.
Då tar hon av mig ögonbindeln och jag står framför Operan!!
Plötsligt kommer två unga pojkar fram till mig för att eskortera mig in. När vi kommer in får jag veta att vi ska se West side story. Och att det är premiären av den.
Ahhh...
Såg premiären av west side story på göteborgsoperan. GALET!
Åh, det var så bra! Så himla bra. Jag grät, jag skrattade. Sjukt vackert.
Bästa citatet var under balkongscenen.
Tony - "Jag älskar dig!"
Maria - "Ja ja, gå nu..."
Citat som jag och Anna kommer köra på länge nu! :)

Sen blev det minsan efterfest på Markusgården där det var samlade en hel hög Hjälmaredare. (För ovetande - Markusgården är ett kristet studenboende där Ylva bor). En hel massa hjälmaredare. två årskullar som bestämt sig för att lära känna varandra. Bra tycker jag, för de är så trevliga, de som gick året innan oss! Så då blev det chill och häng där. Blev även så att jag sedan fick sova över hos den fantastiska Ylva. Fina samtal.

Den här helgen håller så hög standard att jag vet inte hur andra helger ska kunna toppa detta.
JAG TRIVS SÅ BRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0