Ja jag e lycklig!

Vilken kväll!
Jag är glad
Jag är lycklig och jag har fantastiska vänner!
Emma, vilken bra idé att bara samla oss sådär spontant.
5 killar
5 tjejer
2 mammor
2 pappor
i samma lägenhet!
Jodå!
Jag, Emma, Ylva, Anna och Lina
Martin, Ludvig, Simon, Zacke och Petter
Och Luddes och Simons föräldrar.
Det var chill på balkongen, det var chill i soffan, det var tacos, det var skratt, det var te och muffins. Det var bara allmänt bra! och jag e så glad!
Sen att jag missade en spårvagn som gjorde att jag missade vad jag trodde var sista bussen hem från Brunnsparken, sprang som en galning för att försöka hinna med den vid centralen istället, men icke, lagom till jag kommer fram blinkar den ut från hållplatsen. Uppgiven kollar jag tidtabell, för att upptäcka att där går en 25 min senare. Wiho! Det var inte sista, och jag slapp betala dyra taxin hem!

Imorgon ska Anna dra iväg mig på superhemligheter.
Allt jag vet är
Fontänen vid brunnsparken 17.00
Klänning
Klackar
Hår
Smink
Vad är det jag ska på???

nåväl
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0