Invasion....

Jo men jag tänker som så....
Att vara student innebär mycket läsande.
Idag kom två av mina böcker på kurslitteraturlistan. 2 av 8.
Nu har jag läst ikapp lite grann i alla fall. Har fortfarande en tegelsten på engelska kvar där jag ska ha läst ca 80 sidor. Den kommer förmodligen i nästa vecka. Då har jag nog bara 100 sidor att läsa. Så det e lugnt.
nåväl. Är man student så är man.

under tiden jag pluggade idag kom även barnen tillbaka.
De klampade glatt in i min hall och tog av sig skorna, började rota bland mina foton, dra fram filmlådan och undrade vems alla kläder va ... Ehmm  Dhu? Mina.
Jag försökte förklara snällt att jag bara tog en kort paus i pluggandet och snart skulle fortsätta. Då hittar de datorn och vill lyssna på Hannah Montana. (Och jag som är så barnkär låter de göra som de vill) Men när de börjar bråka tar jag över kontrollen om datorn. Typ, låter inte de röra den i alla fall. De är de som bestämmer vad vi ska titta på, på Youtube. Det var bara Hannah Montana och Justin Bieber. en och annan Lady Gaga också. Jag började långsamt dö lite. Efter en halvtimme av två bråk, ett gråtande barn och mycket ifrågasatt musik skickade jag tillsist iväg dem. Phu. Försök hitta Magnus Ladulås efter det där. Tog ett tag innan jag kom in i böckerna igen.  Men som sagt, nu är jag klar!

Imorgon blire fotboll!
Häcken-HIF här i götet. Jag och ett gäng drar dit!
Ska heja fram HIF till seger! (Utanför klacken, förlåt kärnan, men ni beter er som skit iblan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0