Förlåt för historienörderiet

Förlåt för nörd inlägget innan.
Blir väl så när man börjar snöa in på vissa saker, och bara läser om de sakerna också. Tappar lite perspektiv på allt då. Och ja, kan inte lova att det inte kommer hända igen. Det kan det mycket väl göra. Är ju egentligen också ett sätt att plugga. Att upprepa det liksom. Och få skriva ner det. Kanske. Får se om jag lärt mig något egentligen då.
Nåväl
Dagen har mest bestått av plugg. En kort visit hos Ylva och överlämnade en present som jag tyckte hon skulle ha. Hon verkade bli glad! Så va där i kanske 10 min innan jag åkte hem.
Passade även på att gå till Ica i det värsta ösregnet på hela dagen. Men utrustar man sig bara med regnkläder så går allt har jag kommit på!
nu ska jag sova.
imorgon blir det lite besök på hjälmared. Ska sägas hej till Tomas som befinner sig där just nu. Och varför inte bara säga hej till alla andra som också är på skolan!
Sen passa på att simma. Har ju typ 8 gånger kvar på mitt 10 kort på Nolhaga simhall i alingsås. gäller typ bara en månad till. kan ju förbruka nån mer av dem när jag ändå är i trakterna liksom.

Så.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0