En sån dag!

tänka sig, det var en sån dag idag.
En dag då man efter lite plugg hemma (!), upphittande av försvunnen kurslitteratus och Audtion till Filosofspexet kommande produktion inte kunde sluta le. Vet inte vad som hände, men medan jag väntade på bussen hem så började det ösregna (för andra gången idag där jag e ute utan varken regnkläder eller paraply) Och jag vet inte, jag flydde inte undan regnet, ökade inte tempo, jag nästan njöt och började le och mådde bra.
Ja, jag är medveten om att det är något fel på mig :)
Men det är en dag då e jag e glad helt enkelt
Imorgon ska vi på utflykt med skolan och kolla på medeltiden
typ Varnhems klosterruiner och så. Hoppas på bra väder! :)

Var glada för mig med!
Har dessutom fixat biljetter till HIF-AIK! Nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0