en dag på Hjälmared

En dag på hjälmared gjorde mig gott
Det va härligt att se att känslan fanns kvar i mig. Att den inte försvann när jag lämnade platsen. Hjälmared kommer alltid att få betyda mycket för mig.
Nu blev det gott häng med de människorna som fortfarande bor kvar där. Och jag gillade det.
Känslan av att sitta i kvarnen och veta att mitt gamla hem låg precis ovanför mig var märklig. Men eftersom kvarnvinden nästan bara består av Meko typer är det inte så många andra som hänger där.
Synd
Kvarnvinden är ett nice ställe att hänga på.
Men det var fint att få prata med Tomas, Sara och Christoffer igen. Och nån annan allmän tjej, och nån biblare. Snackade även en stund med Jonas Franzén, Loke, Linnea... och så lärarna.
Lärare Jonas lånade mig en kort sekund och visade upp mig för polisklassen
"Så här kan en biblare se ut. Hon var mördaren i förra årets case"
Med andra ord är det inte jag som e mördare iår. Är inte med i årets case.. :( ganska tråkigt faktiskt. jag gillade caset. Det va roligt.
Claes tycker jag ska använda en rolig idé till kamratmötet och spexa på scen.
Så då får jag väl göra det. se upp, kanske hör av mig till DIG för att få hjälp! (Vill du inte får du säga nej)
Jo, men besöket gjorde mig gott.

Nu ska jag försöka somna utan att lyssna allt för mycket på stormvindarna utanför.
Gaaalet som det blåser!
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0