Bokmässa

Bokmässan idag
Sho vad mycket folk.
Käre tid. Det var galenskap. Men ändå lite småtrevligt. Jag och Jannike sprang runt och försökte lokalisera oss i böckerna värld. Och några köp blev det allt. Pocket... Och bäst av allt. Världens nördigaste U2 bok. Anton Corbijn med foton från 1982-2004. Han är seriöst mannen som följt bandet under nästan hela deras karriär och fotograferat. Skivomslag och myclet annat. FANTASTISK BOK! Glad!
Efter några timmar på bokmässan... och en och annan kändis blev det dags att röra sig därifrån. Trog till brunnsparken för att invänta Anna, och där var det minsan party. Kristna GatuMissionen spelade och det var så roligt! Blev glad!
Sa sedan adjö till Jannike och Anna och jag satte oss på spårvagn mot Emma, där det bjöds på fantastisk god taccopaj och en underbar kladdkaka som David bakat! Fin!
Det blev sällskapsspel. Tjejerna mot killarna. Jag Emma och Anna mot David och hans polare.
"På spåret"
Tjejerna vann! :) Vem är mest allmänbildad?
(Kan kanske ha och göra med att killarna fick en massa frågor på Banhjul.. eller vad staden nu hette. Men men.. vi vann i alla fall! Så det så! och det kommer vi leva länge på! Minsan!
Nu blir det sängen innan det e Gudstjänst imorgon.
Imorgon besöker vi SaronKyrkan.
ingen aning om vad det är för någon. Men men
Sen ska jag se HIF gå ett steg närmre SM-Guldet! :)
Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0