Bergsjön

tog mig en promenad runt sjön Bergsjön idag. En riktigt mysig lite runda. kanske inte tar jättelångtid att gå runt den, men där fanns många stigar som ännu är outforskade av mig, så det kommer snart! ska tydligen finnas fina elljusspår någonstanns i trakten, bör letas upp. Inte för att jag springer, utan för att det e nice att kunna promenera även kvällstid!
Hittade ett nice ställe att sitta och fundera på, en riktig tankeplats. Slog en signal till Jonas och snackade med honom en stund. Det va nice.
Nu funderar jag på mat och kvällsaktivitet.
något lär det ju bli!




Hade det bara varit lite finare väder hade jag badat. kände på vattnet, och det var faktiskt riktigt varmt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0