Vem är du? Vem e jag? Levande charader...

Upp, ner, in eller ut...
mår jag bra eller dåligt?
Är jag pigg eller trött?
Glad eller ledsen
Jag förstår verkligen ingenting om mig själv just nu. Men så kanske det ska vara, det kanske är nu jag växer som människa! Eller?
Börjar dock ana att det är vädret som påverkar mig, för dagar med regn gör mig mer deprimerad än andra.
Så ska försöka hitta mig själv någonstanns i höstrusket.
Men jag har världens helg att se fram emot

Fick veta igår att Nya RätVis har premiär på fredag klockan 18.00! SÅ ja, jag och Joelle ska gå! Lycka!
sen söndagen blir det ju HIF-AIK och framförallt SM-Guld! Sen får jag träffa familjen, krama Totti, hälsa på Peppe och bara chilla! jag menar, vad kan gå fel?
då ska jag nog lyckas ta reda på vem jag är!
skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0