Spontant sådär!

Spontant e bra
Att spontanfika efter repetitionerna med Björn, Dani och Mikael är fantastiskt bra, sen att den spontanfikan hamnade istället för plugg, det är en annan femma det.

Och i skolan idag så hängde jag spontant med Martin och Martin. Två killar jag typ inte pratat med innan alls, och jag tror inte Martin och Martin kände varandra heller (praktiskt när båda killarna heter samma sak) Och det bestämdes för plugg imorgon i skolan. Det e ju gött! Jag tycker det är så fantastiskt roligt att lära känna nytt folk. Även om jag är lite tyst ibland, så när jag verkligen får chansen att umgås. Då, då blir det ordentligt!
Får se hur pluggandet går imorgon då. Hoppas på det bästa liksom!

Sen sådär spontant så ska jag träffa Clara imorgon med.
Bestämdes nu ikväll sådär, och det e ju också roligt! rättare sagt, väldigt roligt. Längesedan jag liksom umgicks med henne. Så ska bli himla kul att kunna sitta ner och prata och ha trevligt! Oh så fint! 

Men notering till mig själv
Visst det är kul att umgås. men glöm inte att du måste plugga inför tisdagens tenta också...

Jaja. nu ska jag sova inför morgondagens produktiva stämmning, shit vad jag ska lära mig mycket imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0