sopp-onsdag

Onsdagar har blivit min "mitt-i-veckan-umgänges-dag"
Förra veckan var det Anna och Ylva.
Idag blev jag bjuden på soppa av Emma hemma hos henne. Det var fint!!
och för andra veckan i rad så tittade jag på bonde söker fru. Det kanske jag inte tänkte göra till en tradition. Men vill den man umgås med titta så gör man det. För så trevlig är jag! :)
Men Emma jag tackar dig för detta! Du är bra! Du är fin och jag tycker om dig!


Inte alls en konstig bild sådär liksom! :) Men du e fin ändå!

Jag fick kramas och jag var lycklig! Dessutom träffade vi på Oscar i Nordstan när vi skulle in och köpa mjölk och ost. Och det var ett trevligt sammanträffande att liksom träffa honom där! Spontan träffande av människor är alltid så roligt. Det är då stan visar sig vara mindre än vad man ändå tror. Så mer sånt! :) haha.

Sen under bussresan hem fick jag en märklig låt på huvudet... Låt från S:t Olofkyrkans egenskrivna julspels-musikal...

"Så nu jublar både människor, och änglar i kör, över barnet som föddes och fria oss gör, Ära i höjden, och fred på vår jord"

vet inte varför den kom till mig. Men jag kände för att sjunga den... Märkligt.
Nåväl!
Imorgon e det plugg som gäller!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ey tjejen, jag visste inte att du bloggar! Vad roligt! Vad kul det ska bli att läsa några av dina tidigare inlägg nu också! Kram!!!

2011-10-20 @ 11:26:59
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: Lina

Vad mysigt du och Emma verkade ha det förresten. :) Jag såg också mitt andra avsnitt av Bonde igår. ;) Kram!

2011-10-20 @ 11:27:47
URL: http://linafinas.webblogg.se/
Postat av: Bodypalace

ja tittar man på bonde söker fru så är man en sann vän haha ;)

2011-10-20 @ 12:17:05
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0