Soft och chill

En kväll av lugn och ro. Bara ta det lugnt. Dricka en cider och umgås med mor, far och syster. Jag gillar det. Verkligen.
Först idag fikade jag med Joelle på Ebba's! Det var så fint, och vi träffas allt för sällan! Joelle, vi måste seriöst ses oftare! Du är fantastisk! Sen var det släktkalas för att fira Svens 82 års dag. Så passade på att träffa släkten nu när jag var hemma också. fint. Min farmor e underbar och hur rolig som helst. Hon e bra hon! Så det var kul.
Sen nu ja, som sagt, har jag bara varit hemma och inte gjort någonting. Och jag är så nöjd med det.

Imorgon å andra sidan blir det fullt upp. Gudstjänst, kort träff med Roy, shopping med mor och Fotboll och SM-Guld! Glädje ska det vara imorgon. Vi vinner SM-Guld! :)
Glad man kommer vara då! Ja!

Farväl...

Mindre värt inlägg idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0