Socialt!

Idag fick jag en dos Ylva och Anna. Det var bra. och jag tror det var väldigt behövligt.
De två töserna får mig att slappna av, bli flummig och aningen konstig. Och det var det jag behövde idag. Jag behövde bli konstig och jag behövde slappna av.
Jag börjar verkligen tro på det där med att "umgås mitt i veckan"...
För fram till nu har umgåtts varit något man gör på helgerna, för mitt i veckan är man fullt upptagen med plugg. Men jag har kommit på att man behöver se andra saker också än skolböcker, bibliotek och skolan. Man behöver se och prata med de människorna man tycker om. om det så bara är för någon timma under en fika, ett säng-samtal, en promenad eller vad som helst. Jag är öppen för förslag och jag tror att detta är sådant som behövs för att man ska må bra! Så jaa... jag kan mycket väl höra av mig till er snart och undra om ni har tid nån dag för lite "spontan" chill.
Ja, jag är en ytterst social människa och behöver folk att umgås med och mår inte bra av att sitta ensam för mycket.
Så känner ni att "hmm, vem ska jag hänga med idag" Så kan ni ALLTID slänga iväg en fråga till mig! jag är typ alltid på (Om jag inte repeterar med spexet vill säga - men då säger jag det)

Så, där vet ni!
Vi hörs!! (Eller hur?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0