skratt till tårar!!

En dag av försovning (hade i alla fall ingen tenta, men bestämt tid för plugg) så åkte inte in till skolan förän strax efter lunch. Där var det plugg på hög nivå. Christoffer har en egen metod för att ge mig fysisk kontakt (något som alla i mitt klass-umgänge har svårt för. Persenal space liksom) han typ skakar min hand... det ska tydligen hjälpa... nåja, det e mest konstigt :)
Plugget tar typ död på en. men att studera in sig på Vasa e i alla fall lite roligt. även om han inte är viktig för tentan.
Men sen Spexet idag. Det var så roligt! Vi körde mest improvisation idag. Och käre tid. Som vi skrattade. Vi har så himla roliga människor i gruppen. Betsämt att vi ska ut och ta en grupp-öl nästa vecka efter ett rep. Det låter som en mycket bra idé tycker jag!
Åh. det är så roligt att hålla på med teater igen. Så himla roligt! Och folk har ju erfarenhet och folk kan. Så himla kul! Åh så glad jag blir!
Nu ska jag packa inför morgondagens hemresa!
härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0