nice helg

En såndär bra helg helt enkelt.
Att få träffa fina människor man inte sett på ett tag som Emma Jespersson! Det är inte illa, att hon kommer till göteborg och vill luncha med mig, det tackar man verkligen inte nej till!!
Att sen dessutom få fika med min Hjälmared-syster Elin är också något man tackar ja till, gladerligen! Att sedan dessutom få ha denna härliga vårgårda-tös som övernattninsgäst gör det hela bara ännu bättre!
Att få ligga och prata till sent in på natten, det e grejer det!
Att få gå på min allra första hockematch. Dam-hockey Div1 där Annie spelar. Sorry Annie, men Hockey är verkligen inte min grej. Men jag tittade väl ganska aktivt halva första perioden. Sen tappade jag fokus lite... :) inget personligt!
Att sen få slänga sig i en soffa och titta på August Rush med Frida och Martin var liksom det bästa avslutet på en bra helg!
(som bonus kan tilläggas att jag sprang från nordstan till centrum för att hinna med bussen hem - OCH HANN MED DEN!!)
Imorgon börjat del moment 2 på historiekursen. Nu blir det rennesans, upplysning och mycket mera! :)
Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0