Ledig

Ja. idag var jag ledig. Sov länge, gjorde rent huset (tro mig, det behövdes) åt lite mat. Sen stack jag till Petter och Zacke och kollade Sverige-Finland. Kom dit så va Petter själv, stackarn. :) Samtalade lite om livet innan Zacke med sällskap av Simon, Jonas Fransén och Seb (zackes bror) Sen kollade vi Idol och fick ont i kroppen varje gång Bard öppnade munnen och fällde vidriga komentarer om folk. Usch för honom.
Fick mig en fundderare såhär på kvällskvisten... tänk om Andreas Weise hade varit med denna sässongen. Han hade gett Bard svar på tal, det vill jag lov!

Men Bagges kommentar var ändå bäst...
"Jag håller inte med min fru..... *Panik* EXFRU!!!

Shit, ett inlägg om Idol.. vad hände där?
Nu borde jag sova, vill inte sjuka längre än såhär...
Jag gillar ju inte idol



(eller?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0