Kamratmöte 2011

Vi va tillbaka på Hjälmared.
Vi va liksom där allihopa igen. och det var så fint. Det var så otroligt fint. Det var precis som om det var igår. Det var precis som om ingen tid alls hade gått!
Det var luch i Herrgården, Tipspromenad (men bästa laget SpittePalt - två skåningar, två pitebor), Det va chill hemma hos Jonathan, Det var kvällssupé med god mat och spex på scen - där jag närvarade lite! skrämma slag på Oscar genom att få honom att tro att han också skulle göra något på scen. ha en mysig kvällsandakt, chill i oasen, kolla lite volleyboll i hallen, klaga på musiken, förlorade ännu en gång en brottningsmatch mot jätten Elias, Tappa rösten mer och mer... ingen förstod vad som hände... allra minst jag, helt plötsligt var rösten liksom bara borta. Allt som lämnade min mun var väsande ljud i form av ord... Illa... framåt småtimmarna blev det tillslut sovdags... typ halv4.
Åh det var så fint!
Titta själva!!






Koncentrationen är hög under tipsprommenaden

Bästa laget!!





Bild från förra året?? NEJ, Favorit i repris!! Mr Napkinhead!

tre apor





Läskig?

Speckles lever! Gudmor Frida är Lycklig!
Stackars mullvad som varit nedgräv i en skokartong i skogen helt ensam i 4 månader. Nu lever han igen!

När jag vaknade i morse var min röst inte bättre... snarare sämre. Sjkt svårt att prata... det kommer liksom inte ut något. Så den här dagen tänker jag vara tyst. inte ett ord ska lämna dessa läppar.
Hoppas verkligen inte att telefonen ringer, för hur tusan ska det gå till???
Nåväl. nu ska jag ta det lugnt hela helgen och hoppas på att bli frisk snart.

TACK FÖR EN FAMTASTISK HELG! Hjälmared levererar ännu en gång härliga ögonblick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0