Jag kan tala!!

Ja, jag vet, mycket nu som går i röstens tecken, men jag kan återigen tala! Rösten är tillbaka till 85%! Lycka!
Tänker idag inte skriva om plugget... för jag börjar bli så less på pluggande och önskar att tentan av över.
 
Men, vad jag kan skriva är att när vi tog paus i pluggandet promenerade vi till Willys för att innhandla mat till de behövande. vem stöter man på där om inte den fantastiska Frida Alakorpi. Helt random liksom. Mycket mycket trevligt!
Sen fick jag samtal från Spexarna som undrade var jag var vid 10 över fem... jag sa att jag inte visste var de ville jag skulle vara, men tydligen skulle vi ha första repet klockan 17.00... bara det att alla glömt meddela mig det... så jag va 45 min sen till första repetitionen... men det va ju inte mitt fel. Men det var roligt! Läste manus och pratade om vad vi tyckte om det och allt var ganska roligt! glad att vara igång igen!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0