fyllesamtal på bussen

människor med alkhol ikroppen har en tendens att prata mycket.
och framförallt i telefon när de åker buss...

Denna killen fick jag lyssna på i 15 minuter idag när jag åkte hem från folket i Biskopsgården

"asså stör jag dig, det känns som om jag stör, typ folk säger att jag stör dem hela tiden,
men min halsduk e ju borta,
e du sur? Stör jag dig, säg ärligt om jag stör, nej men seriöst säg bara Ja du stör, jo men jag stör dig ju,
min halsduk är försvunnen, ja, shit kommer du ihåg vart jag bor?
Jag lämnade Jocke, tänk om inte han kommer hem, men vad gör jag om jag inte kommer hem,
min halsduk är försvunnen,
Stör jag dig? Varför är du så irriterad, jag stör tydligen alla idag,
Nu vet jag var jag är, jag e nästan hemma,
jag fick en puss av min halsduk, nej för min halsduk, det var ett bra pris tyckte jag,
du tycker jag stör eller hur, säg till om jag stör, men jag hör ju att jag stör,
du kollar ju på film, ja men då stör jag ju....."
....

om du tror att du stör...
LÄGG PÅ LUREN.....
Och en sak till...
Ja, du stör!
Envis kille asså, han gav sig verkligen inte... och detta är den korta versionen. fatta att lyssna på honom i 15 minuter. Jippie. 
nåväl. Dagen har varit bra. Lite städning, mat-inhandling, plugg hemma hos Christoffer, Bio med Emma och chill i Biskopsgården. Nu ska jag komma ihåg att ställa om klockan inför imorgon och vara glad! En timme extra imorgon. Det gillar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0