Försöka förstå!!

Försöka smälta helgens upplevelser...
frågan är om det går egentligen?
Helsingborg levererade verkligen när man behövde det!
Rättvis, vänner, Släkt, väder, HIF! Det var liksom så himla bra!
Men fatta att HIF är svenska mästare! Det är något obegripligt fortfarande
Och då har vi ändå varit det i nästan en månad redan. Galet är vad det är... Galet!
Och helt himla underbart! Jag är fortfarande så vansinnigt glad!










Denna känslan är i likhet med den jag hade efter U2 konserten 2009! Så fruktansvärt härligt! Och jag är så fruktansvärt glad! :)

Och idag fick dagen spenderas med Peppe en sväng. Tyckte han kunde få det! :)
Sen hoppade jag på tåget och tog mig tillbaka hit till Göteborg efter en fantastisk hemma helg!
Svenska mästare 2011
HELSINGBORGS IF!
Och Santos fick göra mål!! Det var han fötjänt! Verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0