Fina spexgruppen!

idag blev det djupa samtal i skolcafeterian.
Jag och Elli började prata om livet, framtiden, män och kvinnor, uppfostran, gruppbildning, genetik, pojkar, människan i allmänhet, familjen, arv... jaa.. djupt blev det, och otroligt spännande. och ett långt samtal. Men jag gillade det. Det var bra.
Sen var det spexrep idag. Det var nice. Fick köra lite improvisation... eller ja, typ. Läsa manus med betoningsfel, fick vara rädd (trots att min karaktär är allt annat än rädd) och första scenen som vi körde kändes riktigt bra! Det var grymt roligt! Den vill jag jobba mer på!
Men jag menar, det är en bra grupp och bra människor! kan det då bli annat än bra undrar jag? Alla är så bra (ja, jag låter som en nykär 14åring - men det e sant) Jag gillar spexgruppen! Den e fett nice! Ska bli sjukt nice och få lära känna er ännu bättre! Det ska bli så himla najsigt asså! :)
Ja
Idag är jag glad!
Ska försöka dokumentera det lite med kameran nån dag - när jag lärt känna dem ännu mer liksom!! Men det börjar bra! Det börjar riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0